Tuesday, June 21, 2011

Da hampir 3 minggu aku kembali semula ke Nilai untuk meneruskan pengajianku di Pusat Asasi IIUM. Bila tengok budak2 junior ni masuk teringat pulak time mula2 aku sampai dan study kt sini. hehe. Seronok.
urm....
Macam2 pengalaman dah aku lalui bersama teman2 dan orang tersayang selama aku kat sini, kerana Pusat Asasi IIUM ini lah aku menjadi seorang yang lebih berdikari, menghargai masa, dan terutamanya mengenai kehidupan. Macam mana hidup sendiri tanpa ada ibu bapa kat sisi aku. Time tu barulah aku tahu betapa susahnya hidup tanpa ibu bapa.
Dulu aku tak pernah terfikir tentang semua tu. Yang aku fikir cuma nak kan kebebasan. Aku tak pernah sedar kesusahan ibu bapa ku membesarkan aku. Susah payah dorang berusaha memberikan aku kesenangan. Terima kasih ayah... Terima kasih ibu...
Bukan mudah sebenarnya nak melahirkan sebuah keluarga yang " perfect " . Semuanya bermula dari ibu bapa.

No comments:

Post a Comment